Mám podezření, že u babičky v LDN neřeší virózu a bolest v krku. Zdravotnický personál si protiřečí a s lékařkou je velmi obtížná komunikace. Jak mám v takovém případě postupovat, když v kraji není jiné zařízení a soukromou péči si nemůžeme dovolit?
lorem ipsum...
Píšete o své babičce, která je v současnosti hospitalizovaná v LDN, kde se Vám zdá, že nikdo neřeší její virózu, zahlenění a bolest v krku. Komunikace se zdravotníky je problematická, zdravotní sestry si protiřečí a lékařka s Vámi situaci nechce řešit. Ptáte se, co můžete v takovém případě dělat. Ve Vašem okolí není jiné zařízení a soukromou péči si nemůžete dovolit.
Dobrý den, paní Barboro,
je mi líto, že se nacházíte v takto obtížné situaci, kdy se Vaší babičce nedostává dostatečné péče a setkáváte se s odmítavým a arogantním přístupem zdravotnického týmu a lékaře.
Nabízí se Vám možnost změny zařízení nebo můžete zkusit zkontaktovat lůžkový hospic, pokud by babička byla pro hospicovou péči indikovaná. Z Vašeho dotazu jsem ale pochopila, že toto pro Vás pravděpodobně není možná cesta.
Nabízí se také možnost podání stížnosti na jednání zdravotníků a lékaře u Lékařské komory, kde je podrobně popsáno, jakým způsobem stížnost podat. Další informace se můžete dočíst i v odpovědi na dotaz na webu Férové nemocnice, kde také odkazují na Lékařskou komoru a následně na veřejného ochránce práv.
Přeji Vám úspěšné vyřešení nelehké situace.
S úctou
Olga Stránská